Bon dia,
Espero que estigueu bé. En la sessió d’ahir vam posar en comú la viabilitat d’introduir els ODS dins les vostres assignatures. En general, tant l’objectiu 4 com el 5 serien força plausibles d’incorporar-los en qualsevol assignatura, la resta anirà més vinculat al vostre contingut i a la “gràcia” de saber vincular-ho d’una o altre forma, agrairé ho reviseu i valoreu com es podria fer.
Dins de l’aula que jo gestiono teniu un link que us permet anar al web on estan hipervinculats plans docents de professorat UPF que us permeten veure quins ODS han vinculat dins la seva assignatura, el que no podreu veure és com ho fan. He demanat tenir més exemples de Plans d’Aprenentatge, els rebré a l’abril i us els faré arribar.
Els ODS que crec que tots podreu incorporar són:
· ODS 4 Educació de qualitat
· ODS 5 Igualtat de gènere
Per la propera sessió del dia 22/04/2022* hem acordat que caldria que tots reviseu el contingut vinculat a la perspectiva de gènere (apartat 5 de l’aula virtual) i que us administreu la rúbrica per evidenciar en quin punt esteu. És important que quan ho feu, us centreu en una assignatura en concret de les que impartiu. Durant la sessió ho compartirem.
D’altra banda de cara a concloure el procés que estem seguint amb el testeig d’Edvolució, us indico el que s’espera. M’agradaria que cadascú de vosaltres redactés un breu document (màxim un full) amb les reflexions sobre el procés seguit i també sobre la viabilitat d’incorporar o no certs elements del que dins d’Edvolució es proposa, la idea és recollir la vostra “veu” al llarg del procés. Alhora, caldria que hi afegiu el Pla d’Aprenentatge i Pla d’Avaluació on quedi indicat quins elements del que Edvolució proposa penseu que es podrien incorporar a la vostra assignatura. Potser no són canvis grans respecte el que ja feu, potser són petites modificacions, però de ben segur que milloren el procés d’aprenentatge. Per part meva, us enviaré algunes idees fruit d’haver revisat els documents que em veu fer arribar per si voleu contemplar alguna de les propostes que us faig. Alhora, quedo a la vostra disposició per si necessiteu algun tipus d’ajuda o aclariment a nivell individual.
Una vegada tingueu feta la feina, la meva idea era seguir un procés de correcció per parelles on cada persona rebi un feedback de la feina feta per un altre company i alhora doni ell feedback. Jo també us donaré la meva opinió.
Us indico els terminis consensuats amb les persones que van poder assistir dilluns.
16/05/2022 Entrega del Pla d’Aprenentatge i Pla d’Avaluació a un company i a mi mateixa.
30/05/2022 Entrega de la Correcció per part del company de la revisió feta.
Entre els dies 6 i 10/06/2022 fixarem una altre sessió de trobada per compartir la feina feta i les correccions, en aquesta l’ideal és que hi fóssim tots, exploraré diferents opcions de dies via doodle per intentar que hi siguem el màxim de persones.
13/06/2022 Entrega dels documents finals.
Finalment, si bé el testeig era voluntari, ve d’un compromís adquirit, per tant, he de poder presentar uns resultats i cenyir-me a uns terminis. Sent així, per concloure el procés, necessito ratificar que tots els que esteu en el projecte podreu complir els terminis i fer les tasques que s’indiquen. Si algú considera que no pot comprometre’s en això, agrairé m’ho indiqui abans del dia 22/04/2022.
Quedo a la vostre disposició pel que necessiteu.
Tània.