Recordatori terminis

Recordatori terminis

by Tània Gri Puig -
Number of replies: 4

Bon dia a tots i bon divendres, 

Us escric per fer-vos un petit recordatori, en base al calendari establert, caldria que:

16/05/2022 pengeu al campus en l'apartat Espai per penjar els Plans d'Avaluació i Plans d'Aprenentatge preliminars la feina feta, alhora cal compartir-ho amb el company/a assignat. Si veieu que no arribeu, agrairia ho comenteu sobretot amb el company que ha de fer la correcció ja que us "mengeu" dies de l'altre persona. Cal fer el doble procés penjar-ho per a que jo ho vegi i enviar-li per evitar confusions. Recordeu que us he penjat més exemples de la UPF que us poden servir d'inspiracció.

30/05/2022 fer el "retorn" al company/a amb els vostres suggeriments, sabem que estem en un testeig però segur que 4 ulls veuen més que dos.

10/06/2022 ens veiem presencialment per tancar el procés, la idea és compartir les reflexions que hagueu fet i per part meva recollir-les de cara a poder presentar les conclusions.

16/06/2022 entrega dels plans definitius i a qui li vingui de gust, anar a dinar plegats!

Bé doncs res més, bon cap de setmana. 

Tània.

In reply to Tània Gri Puig

Re: Recordatori terminis

by Tània Gri Puig -
Bona tarda,

Alguns de vosaltres heu comentat que potser no arribeu a la primera data marcada, no passa res ho entenc veient com aneu, el que us diria és que ho parleu amb el company de manera que pel dia 30 de maig us hagueu ja intercanviat els plans i us hagueu donat el feedback, us ho gestioneu entre vosaltres i ja està. Queda a les vostres mans si voleu fer-ho tot per mail o preferiu donar-li més humanitat i quedar o fer un zoom el que us vagi bé. El que sí hem de respectar és la data de la trobada i la data límit final d'entrega dels plans definitius.

Bon cap de setmana.
Tània.

Aclariment i explicació dels documents a emprar

by Tània Gri Puig -

Hola a tots, recordar-vos que ahir era la data que en un principi vam establir per penjar i compartir amb el company/a els plans d'aprenentatge i plans d'avaluació. La idea de penjar-ho era perquè jo també els pogués fer una ullada, si no arribo a temps, la faré en els documents finals. Si necessiteu més dies no us preocupeu, però sí que és important que ho parleu amb al persona que feu tàndem de manera que tingui temps per fer-li una ullada i donar-vos el feedback. 

Alhora, recordeu que dins l'apartat 3 teniu l'explicació de com emplenar el Pla d'Aprenentatge i el Pla d'Avalucació. 

Tània. 

Terminis + Reflexió

by Tània Gri Puig -

Bon dia, 

Recordar-vos que el proper dia 30 de maig és la data límit per haver entregat el pla d'avaluació i aprenentatge al vostre company i haver fet la revisió, alhora calia penjar-ho al campus dins l'apartat corresponent. Seria bo que feu també la reflexió que us demanava ja que ajudarà a millorar el procés, i si la teniu feta pel dia 10 seria perfecte ja que la podrem comentar en la sessió de tancament. 

Tània. 

Terminis + estudi + altres

by Tània Gri Puig -

Bon dia, 

Espero que estigueu bé, un breu missatge per recordar-vos que avui és la data límit per fer el "retorn" al vostre company/a dels plans d'aprenentatge revisats, ja tinc ganes de que ens veiem el divendres 10 per parlar-ne de tot el procés seguit. Comentar-vos que dimarts passat vaig fer una presentació davant del Comitè Acadèmic amb algunes conclusions preliminars dels dos processos que estic duenta  a terme (Repte 1 i Repte 2 amb vosaltres) ja que així se'm va demanar, i voldria compartir amb vosaltres algunes reflexions, en parlem quan ens veiem.

Finalment, us adjunto un resum del recent estudi publicat per la Xarxa Vicens, mostra conclusions interessants bastant alineades amb percepcions que hem tingut tots sobre l'estudiantat i que també van alineades amb moltes de les coses que hem anat parlant. 

Que tingueu bona setmana. 

Tània.